Criteris per a l’elaboració d’un model homogeni de gestió i tarificació dels aparcaments als municipis de la província de Barcelona - Observatori de la mobilitat a Catalunya (OMC)

Economia del transport
Guies i documents de consulta
Diputació de Barcelona
Associació de municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU)
oferta
infraestructura
vehicle privat
planificació
SIMMB
Sistema Integrat de Mobilitat Metropolitana de Barcelona (SIMMB)
Estudis

Criteris per a l’elaboració d’un model homogeni de gestió i tarificació dels aparcaments als municipis de la província de Barcelona

Darrera actualització: 2024


oferta infraestructura vehicle privat planificació SIMMB

El document incorpora les següents accions:

  • Realitzar un benchmarking de sistemes d’aparcament regulat en calçada: sistema de regulació (rotació, residents, mixt,...), sistema de gestió (públic, privat,...) i tecnologies.
  • Identificar i caracteritzar els sistemes d’aparcament regulat en calçada existents: detecció de patrons comuns i diferències en funció de les característiques del municipi. En aquest treball, l’anàlisi es va centrar en els municipis associats a l’AMTU. Es va excloure Barcelona i els municipis de l’entorn doncs pràcticament tots ells presentaven algun tipus de regulació de l’estacionament, generalment en els centres urbans i generant places d’aparcament per a cobrir els dèficits residencials.
  • Proposar mesures que tendeixin a clarificar i harmonitzar l’aparcament regulat.
  • Desenvolupar una guia que faciliti la presa de decisions en matèria de regulació d’aparcament.
Selecciona l´any que vols consultar:

Publicador de continguts

Publicador de continguts

Publicador de continguts

Publicador de continguts

Publicador de continguts

Publicador de continguts

Publicador de continguts

Publicador de continguts

Publicador de continguts

Publicador de continguts

Publicador de continguts

Publicador de continguts

Publicador de continguts